Testování služby: Porovnání verzí

m (Jak budete hodnoceni)
m (Související návody: clean up)
Řádek 45: Řádek 45:
 
* [https://www.gov.uk/service-manual/technology <span class="underline">technology for services</span>]
 
* [https://www.gov.uk/service-manual/technology <span class="underline">technology for services</span>]
 
* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]
 
* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]
 +
[[Kategorie:Standard digitální služby]]

Verze z 19. 7. 2018, 16:23

10. Testujte celou službu

Buďte schopni testovat službu typu od začátku procesu do konce. Testujte v prostředí, které je totožné se spuštěnou verzí služby, včetně všech běžných prohlížečů, tabletů a mobilních zařízení, pomocí fiktivních účtů a reprezentativního vzorku uživatelů.

Musíte testovat službu typu end-to-end pro splnění 10 bodu Standardu digitální služby.

Jak bod 10 vylepší vaši službu

Testování celé služby služby umožňuje najít problémy a zkontrolovat, že služba bude pracovat pro počet lidí, kteří ji chtějí používat.

Testováním si tak uvěříte, že budujete něco, co bude fungovat pro vaše uživatele.

Jak budete hodnoceni

Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.

Chcete-li projít hodnocením alfa, beta a živé verze, obvykle musíte ukázat, že:

  • Máte efektivní prostředí pro nasazování služeb
  • Můžete rychle a snadno vytvořit nová prostředí
  • Znáte data, která existují ve vašem předvýrobním prostředí
  • Designujete a testujete vaši službu, aby fungovala na zařízeních a prohlížečích uživatelů – https://www.gov.uk/service-manual/technology/designing-for-different-browsers-and-devices
  • Testujete vaši službu v prostředí, které je co nejvíce podobné živému/ostrému prostředí
  • Víte, že služba může fungovat, pokud očekávaný počet uživatelů se pokusí ji používat, včetně uživatelů, kteří potřebují asistovanou digitální podporu
  • Rozumíte systémům, které potřebujete a testujete prostředí pro ne-digitální části služby
  • Často testujete svou službu – budete muset vysvětlit, jak jste se rozhodli, jak často budete testovat

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Čtěte tyto návody, které vám pomohou testovat end-to-end služby:

Zjistěte více o: