Provádějte průběžný uživatelský průzkum: Porovnání verzí

m (Související návody: clean up)
m (2. Provádějte průběžný uživatelský výzkum)
(Značka: editace z VisualEditoru)
Řádek 1: Řádek 1:
= 2. Provádějte průběžný uživatelský výzkum =
+
=2. Provádějte průběžný uživatelský výzkum=
  
 
Vytvořte si plán pro průběžné testování uživatelů a testování použitelnosti, abyste neustále dostávali zpětnou vazbu od uživatelů, vedoucí ke zlepšení služby.
 
Vytvořte si plán pro průběžné testování uživatelů a testování použitelnosti, abyste neustále dostávali zpětnou vazbu od uživatelů, vedoucí ke zlepšení služby.
Řádek 5: Řádek 5:
 
Musíte neustále provádět uživatelský výzkum pro splnění 2 bodu [[Standard digitální služby#2._Prov.C3.A1d.C4.9Bjte_pr.C5.AFb.C4.9B.C5.BEn.C3.BD_u.C5.BEivatelsk.C3.BD_pr.C5.AFzkum|Standardu digitální služby]].
 
Musíte neustále provádět uživatelský výzkum pro splnění 2 bodu [[Standard digitální služby#2._Prov.C3.A1d.C4.9Bjte_pr.C5.AFb.C4.9B.C5.BEn.C3.BD_u.C5.BEivatelsk.C3.BD_pr.C5.AFzkum|Standardu digitální služby]].
  
 
+
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení výdajů na službu]].
== Jak bod 2 vylepší vaši službu ==
+
==Jak bod 2 vylepší vaši službu==
  
 
Neustále provádět uživatelský výzkum znamená:
 
Neustále provádět uživatelský výzkum znamená:
  
* Kontrolovat službu, zda pomáhá uživatelům provádět úlohy, které potřebují
+
*Kontrolovat službu, zda pomáhá uživatelům provádět úlohy, které potřebují
* Neustále zlepšovat službu na základě potřeb uživatelů
+
*Neustále zlepšovat službu na základě potřeb uživatelů
  
== Jak budete hodnoceni ==
+
==Jak budete hodnoceni==
  
 
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
 
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
  
=== Alfa verze ===
+
===Alfa verze===
  
 
Chcete-li projít hodnocením alfa verze, obvykle musíte vykázat:
 
Chcete-li projít hodnocením alfa verze, obvykle musíte vykázat:
  
* Jak bude vypadat vaše soukromá beta verze a jak budete využívat vaše nápady k vylepšení služby
+
*Jak bude vypadat vaše soukromá beta verze a jak budete využívat vaše nápady k vylepšení služby
* Můžete zaplatit za testování uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu služby a po jejím dokončení
+
*Můžete zaplatit za testování uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu služby a po jejím dokončení
* Jak často budete provádět testy týkající se výzkumu a použitelnosti a jak budete používat výsledky ke zlepšení návrhu služby
+
*Jak často budete provádět testy týkající se výzkumu a použitelnosti a jak budete používat výsledky ke zlepšení návrhu služby
* Uživatelský výzkumný plán pro soukromou beta verzi a plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré verze služby
+
*Uživatelský výzkumný plán pro soukromou beta verzi a plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré verze služby
  
=== Beta a živá/ostrá verze ===
+
===Beta a živá/ostrá verze===
  
 
Chcete-li projít hodnocením beta a ostré verze, obvykle musíte vykázat:
 
Chcete-li projít hodnocením beta a ostré verze, obvykle musíte vykázat:
  
* Můžete zaplatit za testy uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu služby a budete moci platit po tom, co je služba dokončena
+
*Můžete zaplatit za testy uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu služby a budete moci platit po tom, co je služba dokončena
* Jak často budete provádět testy výzkumu a použitelnosti a jak výsledky ovlivní způsob, jakým navrhujete službu
+
*Jak často budete provádět testy výzkumu a použitelnosti a jak výsledky ovlivní způsob, jakým navrhujete službu
* Uživatelský výzkumný plán služby v příští fázi a plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré služby
+
*Uživatelský výzkumný plán služby v příští fázi a plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré služby
* Jak jste provedli uživatelský výzkum s lidmi, kteří potřebovali přístupnost od okamžiku, kdy jste začali designovat službu
+
*Jak jste provedli uživatelský výzkum s lidmi, kteří potřebovali přístupnost od okamžiku, kdy jste začali designovat službu
* Jak jste službu testovali s uživateli, kteří potřebují asistovanou digitální podporu
+
*Jak jste službu testovali s uživateli, kteří potřebují asistovanou digitální podporu
* Jak používáte analýzy dat ve vašem uživatelském výzkumném plánu služby
+
*Jak používáte analýzy dat ve vašem uživatelském výzkumném plánu služby
* problémy, které jste zjistili při testování a jak jste je vyřešili
+
*problémy, které jste zjistili při testování a jak jste je vyřešili
* problémy, které jste nemohli vyřešit v beta verzi a jak s nimi budete pracovat ve veřejné beta verzi
+
*problémy, které jste nemohli vyřešit v beta verzi a jak s nimi budete pracovat ve veřejné beta verzi
  
=== Vysvětlete vývoj vaší služby ===
+
===Vysvětlete vývoj vaší služby===
  
 
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
 
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
  
== Související návody ==
+
==Související návody==
  
 
Zjistěte více o:
 
Zjistěte více o:
  
* [[Asistovaná podpora pro digitální službu]]
+
*[[Asistovaná podpora pro digitální službu]]
* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]
+
*[https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]
* [https://www.gov.uk/service-manual/helping-people-to-use-your-service/assisted-digital-support-introduction <span class="underline">assisted digital support</span>]
+
*[https://www.gov.uk/service-manual/helping-people-to-use-your-service/assisted-digital-support-introduction <span class="underline">assisted digital support</span>]
 +
 
 
[[Kategorie:Standard digitální služby]]
 
[[Kategorie:Standard digitální služby]]

Verze z 3. 8. 2018, 11:10

2. Provádějte průběžný uživatelský výzkum

Vytvořte si plán pro průběžné testování uživatelů a testování použitelnosti, abyste neustále dostávali zpětnou vazbu od uživatelů, vedoucí ke zlepšení služby.

Musíte neustále provádět uživatelský výzkum pro splnění 2 bodu Standardu digitální služby.

Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu.

Jak bod 2 vylepší vaši službu

Neustále provádět uživatelský výzkum znamená:

  • Kontrolovat službu, zda pomáhá uživatelům provádět úlohy, které potřebují
  • Neustále zlepšovat službu na základě potřeb uživatelů

Jak budete hodnoceni

Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.

Alfa verze

Chcete-li projít hodnocením alfa verze, obvykle musíte vykázat:

  • Jak bude vypadat vaše soukromá beta verze a jak budete využívat vaše nápady k vylepšení služby
  • Můžete zaplatit za testování uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu služby a po jejím dokončení
  • Jak často budete provádět testy týkající se výzkumu a použitelnosti a jak budete používat výsledky ke zlepšení návrhu služby
  • Uživatelský výzkumný plán pro soukromou beta verzi a plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré verze služby

Beta a živá/ostrá verze

Chcete-li projít hodnocením beta a ostré verze, obvykle musíte vykázat:

  • Můžete zaplatit za testy uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu služby a budete moci platit po tom, co je služba dokončena
  • Jak často budete provádět testy výzkumu a použitelnosti a jak výsledky ovlivní způsob, jakým navrhujete službu
  • Uživatelský výzkumný plán služby v příští fázi a plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré služby
  • Jak jste provedli uživatelský výzkum s lidmi, kteří potřebovali přístupnost od okamžiku, kdy jste začali designovat službu
  • Jak jste službu testovali s uživateli, kteří potřebují asistovanou digitální podporu
  • Jak používáte analýzy dat ve vašem uživatelském výzkumném plánu služby
  • problémy, které jste zjistili při testování a jak jste je vyřešili
  • problémy, které jste nemohli vyřešit v beta verzi a jak s nimi budete pracovat ve veřejné beta verzi

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Zjistěte více o: