Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu: Porovnání verzí
m (→Jak schvalování probíhá?) (Značka: editace z VisualEditoru) |
m (→Jak schvalování probíhá?) (Značka: editace z VisualEditoru) |
||
Řádek 12: | Řádek 12: | ||
[[Hodnocení služby]] probíhá samostatně pro [[Agilní přístup#F.C3.A1ze agiln.C3.ADho projektu|alfa, beta a ostrou fázi projektu]] i pro podstatné rozvojové změny služby v rámci jejího provozu. Hodnocení probíhá osobně a trvá 2-3 hodiny. | [[Hodnocení služby]] probíhá samostatně pro [[Agilní přístup#F.C3.A1ze agiln.C3.ADho projektu|alfa, beta a ostrou fázi projektu]] i pro podstatné rozvojové změny služby v rámci jejího provozu. Hodnocení probíhá osobně a trvá 2-3 hodiny. | ||
+ | |||
+ | Více o [[Hodnocení služby]] |
Verze z 6. 8. 2018, 11:53
Podmínkou realizace ICT služeb ve státní správě (resorty, OSS, státní podniky) je schválení ICT služeb Centrální ICT autoritou, zda jsou v souladu se Standardem digitálních služeb a má souhlasné stanovisko OHA dle usnes.vlády 889/2015.
Jaké služby a projekty musí být schváleny?
Projekty, kde nákup služeb (interně či externě) či investic jsou vyšší než 2 milióny ročně nebo 10 miliónů Kč za 5 let. (částky s DPH).
Pokud má projekt kratší dobu užívání než 5 let, pak musí být schváleny projekty, které budou mít celkové náklady vyšší než doba provozu systému * 2mil Kč
Jak schvalování probíhá?
Pro kontrolu, zda vaše služba splňuje Standard digitální služby a požadavky OHA, je obvykle nutné projít hodnocením služby.
Posouzení bude provádět panel expertů Centrální ICT autority a OHA. Panely jsou obvykle složeny ze 4 nebo 5 posuzovatelů, včetně vedoucího posuzovatele, výzkumníka uživatelů, designer a technologický architekt.
Hodnocení služby probíhá samostatně pro alfa, beta a ostrou fázi projektu i pro podstatné rozvojové změny služby v rámci jejího provozu. Hodnocení probíhá osobně a trvá 2-3 hodiny.
Více o Hodnocení služby