Motivujte k digitálním službám: Porovnání verzí

m (Související návody: clean up)
m
(Značka: editace z VisualEditoru)
 
(Nejsou zobrazeny 2 mezilehlé verze od stejného uživatele.)
Řádek 5: Řádek 5:
 
Musíte všechny přesvědčit, aby používali digitální službu pro splnění 14 bodu [[Standard digitální služby#14._Motivujte_k_pou.C5.BE.C3.ADv.C3.A1n.C3.AD_digit.C3.A1ln.C3.ADch_slu.C5.BEeb|Standardu digitální služby]].
 
Musíte všechny přesvědčit, aby používali digitální službu pro splnění 14 bodu [[Standard digitální služby#14._Motivujte_k_pou.C5.BE.C3.ADv.C3.A1n.C3.AD_digit.C3.A1ln.C3.ADch_slu.C5.BEeb|Standardu digitální služby]].
  
== Jak bod 14 vylepší vaši službu ==
+
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení výdajů na službu]] a v rámci [[hodnocení služby]].
 +
 
 +
==Jak bod 14 vylepší vaši službu==
  
 
Motivování lidí, aby používali vaši digitální službu, vám umožní:
 
Motivování lidí, aby používali vaši digitální službu, vám umožní:
  
* Ušetřit peníze redukováním počtu lidí, kteří používají ne-digitální kanály, např. call centra
+
*Ušetřit peníze redukováním počtu lidí, kteří používají ne-digitální kanály, např. call centra
* Pomoci vašim uživatelům rozvíjet jejich digitální dovednosti
+
*Pomoci vašim uživatelům rozvíjet jejich digitální dovednosti
* Poskytovat lepší asistovanou digitální podporu těm, kteří neumí používat digitální služby sami
+
*Poskytovat lepší asistovanou digitální podporu těm, kteří neumí používat digitální služby sami
  
  
=== Hodnocení alfa verze ===
+
===Hodnocení [[Fáze alfa provozu služby|alfa verze]]===
  
 
Chcete-li splnit bod 14., musíte mluvit o:
 
Chcete-li splnit bod 14., musíte mluvit o:
  
* Vašem plánu pro přechod k více a více digitálním službám
+
*Vašem plánu pro přechod k více a více digitálním službám
* Ostatních kanálech, skrze které je vaše služba poskytována
+
*Ostatních kanálech, skrze které je vaše služba poskytována
* Datech, které sbíráte na ostatních kanálech
+
*Datech, které sbíráte na ostatních kanálech
* Jak sbíráte data využití služby pro každý kanál
+
*Jak sbíráte data využití služby pro každý kanál
* Organizacích a skupinách, které pomáhají vašim uživatelům s existujícími digitálními nebo ne-digitálními službami
+
*Organizacích a skupinách, které pomáhají vašim uživatelům s existujícími digitálními nebo ne-digitálními službami
* Poznatcích z výzkumu se skutečnými uživateli, demografie uživatelů, postojů, chování a předvoleb kanálů a map cest uživatelů
+
*Poznatcích z výzkumu se skutečnými uživateli, demografie uživatelů, postojů, chování a předvoleb kanálů a map cest uživatelů
* Jak každý kanál splňuje různé uživatelské potřeby
+
*Jak každý kanál splňuje různé uživatelské potřeby
* Jak jste navrhnuli digitální službu způsobem, který ji dává jasné výhody před ostatními kanály
+
*Jak jste navrhnuli digitální službu způsobem, který ji dává jasné výhody před ostatními kanály
  
=== Hodnocení beta verze ===
+
===Hodnocení [[Fáze beta provozu služby|beta verze]]===
  
 
Chcete-li splnit bod 14., obvykle potřebujete:
 
Chcete-li splnit bod 14., obvykle potřebujete:
  
* Vysvětlit, jak plánujete přejít k více a více digitální službám v beta verzi
+
*Vysvětlit, jak plánujete přejít k více a více digitální službám v beta verzi
* Ukázat podklady pro váš plán digitálního přechodu
+
*Ukázat podklady pro váš plán digitálního přechodu
* Ukázat týdenní analýzy nebo metriky pro objemy využití napříč kanály
+
*Ukázat týdenní analýzy nebo metriky pro objemy využití napříč kanály
* Ukázat jak jste se zlepšili v komunikaci s uživateli, na základě poznatků uživatelů
+
*Ukázat jak jste se zlepšili v komunikaci s uživateli, na základě poznatků uživatelů
* Diskutovat data analýzy, která ukazují, jak fungovali vaše nové způsoby komunikace
+
*Diskutovat data analýzy, která ukazují, jak fungovali vaše nové způsoby komunikace
* Vysvětlit, jak plánujete propagovat digitální přechod
+
*Vysvětlit, jak plánujete propagovat digitální přechod
  
=== Hodnocení živé/ostré verze ===
+
===Hodnocení [[Fáze ostrého provozu|ostré verze]]===
  
 
Chcete-li splnit bod 14., musíte vysvětlit:
 
Chcete-li splnit bod 14., musíte vysvětlit:
  
* Váš plán na přechod uživatelů k digitálním službám včetně ročních cílů pro zvyšování digitálního přechodu na dalších 5 let
+
*Váš plán na přechod uživatelů k digitálním službám včetně ročních cílů pro zvyšování digitálního přechodu na dalších 5 let
* Váš plán na postupné vyřazování ne-digitální kanálů, neboť v příštích 5 letech se zvyšuje počet digitálních služeb
+
*Váš plán na postupné vyřazování ne-digitální kanálů, neboť v příštích 5 letech se zvyšuje počet digitálních služeb
* Podklady pro váš plán na zvyšování zařazení digitálních služeb a vyřazování ne-digitálních kanálů
+
*Podklady pro váš plán na zvyšování zařazení digitálních služeb a vyřazování ne-digitálních kanálů
* Objemy využití (a trendy) jednotlivých kanálů
+
*Objemy využití (a trendy) jednotlivých kanálů
  
=== Vysvětlete vývoj vaší služby ===
+
===Vysvětlete vývoj vaší služby===
  
 
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
 
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
  
== Související návody ==
+
==Související návody==
  
 
Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou s přesvědčením všech o používání vaší digitální služby:
 
Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou s přesvědčením všech o používání vaší digitální služby:
  
* [https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/measuring-digital-take-up <span class="underline">How to measure digital take-up</span>]
+
*[https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/measuring-digital-take-up <span class="underline">How to measure digital take-up</span>]
* [https://www.gov.uk/service-manual/helping-people-to-use-your-service/encouraging-people-to-use-your-digital-service <span class="underline">Encouraging people to use your digital service</span>]
+
*[https://www.gov.uk/service-manual/helping-people-to-use-your-service/encouraging-people-to-use-your-digital-service <span class="underline">Encouraging people to use your digital service</span>]
  
 
Zjistěte více o:
 
Zjistěte více o:
  
* [https://www.gov.uk/service-manual/helping-people-to-use-your-service <span class="underline">helping people to use your service</span>]
+
*[https://www.gov.uk/service-manual/helping-people-to-use-your-service <span class="underline">helping people to use your service</span>]
* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]
+
*[[Hodnocení služby]]
 +
 
 
[[Kategorie:Standard digitální služby]]
 
[[Kategorie:Standard digitální služby]]

Aktuální verze z 3. 8. 2018, 16:44

14. Motivujte uživatele, aby používali digitální službu

Vyzvěte všechny uživatele, aby používali digitální službu (v případě potřeby s asistovanou digitální podporou). Mějte připravený i plán na postupné ukončení ne-digitálních kanálů a služeb (samozřejmě s ohledem na dostupnost služby pro postižené a lidi, kteří nemohou digitální služby použít).

Musíte všechny přesvědčit, aby používali digitální službu pro splnění 14 bodu Standardu digitální služby.

Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu a v rámci hodnocení služby.

Jak bod 14 vylepší vaši službu

Motivování lidí, aby používali vaši digitální službu, vám umožní:

  • Ušetřit peníze redukováním počtu lidí, kteří používají ne-digitální kanály, např. call centra
  • Pomoci vašim uživatelům rozvíjet jejich digitální dovednosti
  • Poskytovat lepší asistovanou digitální podporu těm, kteří neumí používat digitální služby sami


Hodnocení alfa verze

Chcete-li splnit bod 14., musíte mluvit o:

  • Vašem plánu pro přechod k více a více digitálním službám
  • Ostatních kanálech, skrze které je vaše služba poskytována
  • Datech, které sbíráte na ostatních kanálech
  • Jak sbíráte data využití služby pro každý kanál
  • Organizacích a skupinách, které pomáhají vašim uživatelům s existujícími digitálními nebo ne-digitálními službami
  • Poznatcích z výzkumu se skutečnými uživateli, demografie uživatelů, postojů, chování a předvoleb kanálů a map cest uživatelů
  • Jak každý kanál splňuje různé uživatelské potřeby
  • Jak jste navrhnuli digitální službu způsobem, který ji dává jasné výhody před ostatními kanály

Hodnocení beta verze

Chcete-li splnit bod 14., obvykle potřebujete:

  • Vysvětlit, jak plánujete přejít k více a více digitální službám v beta verzi
  • Ukázat podklady pro váš plán digitálního přechodu
  • Ukázat týdenní analýzy nebo metriky pro objemy využití napříč kanály
  • Ukázat jak jste se zlepšili v komunikaci s uživateli, na základě poznatků uživatelů
  • Diskutovat data analýzy, která ukazují, jak fungovali vaše nové způsoby komunikace
  • Vysvětlit, jak plánujete propagovat digitální přechod

Hodnocení ostré verze

Chcete-li splnit bod 14., musíte vysvětlit:

  • Váš plán na přechod uživatelů k digitálním službám včetně ročních cílů pro zvyšování digitálního přechodu na dalších 5 let
  • Váš plán na postupné vyřazování ne-digitální kanálů, neboť v příštích 5 letech se zvyšuje počet digitálních služeb
  • Podklady pro váš plán na zvyšování zařazení digitálních služeb a vyřazování ne-digitálních kanálů
  • Objemy využití (a trendy) jednotlivých kanálů

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou s přesvědčením všech o používání vaší digitální služby:

Zjistěte více o: