Použijte agilní metody: Porovnání verzí
m (→Související návody: clean up) |
m (→4. Použijte agilní metody) |
||
Řádek 4: | Řádek 4: | ||
Musíte použít agilní metody pro splnění 4 bodu [[Standard digitální služby#4._Pou.C5.BEijte_agiln.C3.AD_metody|Digitálních standardů služeb]]. | Musíte použít agilní metody pro splnění 4 bodu [[Standard digitální služby#4._Pou.C5.BEijte_agiln.C3.AD_metody|Digitálních standardů služeb]]. | ||
+ | |||
+ | Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení výdajů na službu]]. | ||
== Jak bod 4 vylepší vaši službu == | == Jak bod 4 vylepší vaši službu == |
Verze z 3. 8. 2018, 11:12
Obsah
4. Použijte agilní metody
Vybudujte svou službu pomocí agilních, iteračních a uživatelsky orientovaných metod. Agilní metody pomáhájí snadnému zajištění uživ.potřeb, vytvořit jednoduchou a snadno použitelnou službu.
Musíte použít agilní metody pro splnění 4 bodu Digitálních standardů služeb.
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu.
Jak bod 4 vylepší vaši službu
Užití agilních metod vám pomůže vybudovat službu, která:
- Naplní potřeby vašich uživatelů
- Je pro lidi snadno a jednoduše použitelná
- Může být jednoduše změněna, např. pokud se změní vládní politika nebo technologie
- Může se neustále zlepšovat, např. na základě zpětné vazby uživatelů
- Stojí méně a je více odpovědná
- Snižuje riziko závislosti na jednom dodavateli
- Snižuje riziko velkých a drahých chyb
Jak budete hodnoceni
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
Chcete-li projít hodnocením alfa, beta a živé/ostré verze, musíte obvykle:
- Vysvětlit, jak pracujete agilním způsobem, pomocí agilních nástrojů a technik a jak budete pokračovat v činnosti, když je služba aktivní
- Vysvětlit, jak jste vy a váš tým přezkoumali a opakovali způsoby, jakými pracujete na řešení problémů
- Vysvětlit, jak váš tým používá agilní nástroje a techniky k vzájemné komunikaci
- Uvést příklad toho, jak tým reagoval na testování uživatelů a testování použitelnosti
- Ukázat, že řízení je agilní, založené na jasných a měřitelných cílech a má jasné zaměření na řízení změn a rizika v reálném čase
Také budete muset prodiskutovat:
- Možnosti návrhu, které jste zkoumali pro váš prototyp, a důvody, proč jste některé z nich vyřadili
- Jak se návrh služby časem změnil kvůli tomu, co jste zjistili v uživatelském průzkumu
- Možnosti návrhu, nad kterými uvažujete pro asistovanou digitální podporu
- Jakékoliv problémy, které jste zjistili ve výzkumu, které budete muset vyřešit pro navržení služby a jak je plánujete vyřešit
Vysvětlete vývoj vaší služby
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
Související návody
Zjistěte více o: