Motivujte k digitálním službám: Porovnání verzí

m (Související návody: clean up)
m (14. Motivujte uživatele, aby používali digitální službu)
Řádek 4: Řádek 4:
  
 
Musíte všechny přesvědčit, aby používali digitální službu pro splnění 14 bodu [[Standard digitální služby#14._Motivujte_k_pou.C5.BE.C3.ADv.C3.A1n.C3.AD_digit.C3.A1ln.C3.ADch_slu.C5.BEeb|Standardu digitální služby]].
 
Musíte všechny přesvědčit, aby používali digitální službu pro splnění 14 bodu [[Standard digitální služby#14._Motivujte_k_pou.C5.BE.C3.ADv.C3.A1n.C3.AD_digit.C3.A1ln.C3.ADch_slu.C5.BEeb|Standardu digitální služby]].
 +
 +
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení výdajů na službu]].
  
 
== Jak bod 14 vylepší vaši službu ==
 
== Jak bod 14 vylepší vaši službu ==

Verze z 3. 8. 2018, 11:18

14. Motivujte uživatele, aby používali digitální službu

Vyzvěte všechny uživatele, aby používali digitální službu (v případě potřeby s asistovanou digitální podporou). Mějte připravený i plán na postupné ukončení ne-digitálních kanálů a služeb (samozřejmě s ohledem na dostupnost služby pro postižené a lidi, kteří nemohou digitální služby použít).

Musíte všechny přesvědčit, aby používali digitální službu pro splnění 14 bodu Standardu digitální služby.

Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu.

Jak bod 14 vylepší vaši službu

Motivování lidí, aby používali vaši digitální službu, vám umožní:

  • Ušetřit peníze redukováním počtu lidí, kteří používají ne-digitální kanály, např. call centra
  • Pomoci vašim uživatelům rozvíjet jejich digitální dovednosti
  • Poskytovat lepší asistovanou digitální podporu těm, kteří neumí používat digitální služby sami


Hodnocení alfa verze

Chcete-li splnit bod 14., musíte mluvit o:

  • Vašem plánu pro přechod k více a více digitálním službám
  • Ostatních kanálech, skrze které je vaše služba poskytována
  • Datech, které sbíráte na ostatních kanálech
  • Jak sbíráte data využití služby pro každý kanál
  • Organizacích a skupinách, které pomáhají vašim uživatelům s existujícími digitálními nebo ne-digitálními službami
  • Poznatcích z výzkumu se skutečnými uživateli, demografie uživatelů, postojů, chování a předvoleb kanálů a map cest uživatelů
  • Jak každý kanál splňuje různé uživatelské potřeby
  • Jak jste navrhnuli digitální službu způsobem, který ji dává jasné výhody před ostatními kanály

Hodnocení beta verze

Chcete-li splnit bod 14., obvykle potřebujete:

  • Vysvětlit, jak plánujete přejít k více a více digitální službám v beta verzi
  • Ukázat podklady pro váš plán digitálního přechodu
  • Ukázat týdenní analýzy nebo metriky pro objemy využití napříč kanály
  • Ukázat jak jste se zlepšili v komunikaci s uživateli, na základě poznatků uživatelů
  • Diskutovat data analýzy, která ukazují, jak fungovali vaše nové způsoby komunikace
  • Vysvětlit, jak plánujete propagovat digitální přechod

Hodnocení živé/ostré verze

Chcete-li splnit bod 14., musíte vysvětlit:

  • Váš plán na přechod uživatelů k digitálním službám včetně ročních cílů pro zvyšování digitálního přechodu na dalších 5 let
  • Váš plán na postupné vyřazování ne-digitální kanálů, neboť v příštích 5 letech se zvyšuje počet digitálních služeb
  • Podklady pro váš plán na zvyšování zařazení digitálních služeb a vyřazování ne-digitálních kanálů
  • Objemy využití (a trendy) jednotlivých kanálů

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou s přesvědčením všech o používání vaší digitální služby:

Zjistěte více o: