Motivujte k digitálním službám: Porovnání verzí

(Založena nová stránka s textem „=14. Motivujte uživatele, aby používali digitální službu= Vyzvěte všechny uživatele, aby používali digitální službu (v případě potřeby s…“)
 
m (Související návody: clean up)
Řádek 62: Řádek 62:
 
* [https://www.gov.uk/service-manual/helping-people-to-use-your-service <span class="underline">helping people to use your service</span>]
 
* [https://www.gov.uk/service-manual/helping-people-to-use-your-service <span class="underline">helping people to use your service</span>]
 
* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]
 
* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]
 +
[[Kategorie:Standard digitální služby]]

Verze z 19. 7. 2018, 16:24

14. Motivujte uživatele, aby používali digitální službu

Vyzvěte všechny uživatele, aby používali digitální službu (v případě potřeby s asistovanou digitální podporou). Mějte připravený i plán na postupné ukončení ne-digitálních kanálů a služeb (samozřejmě s ohledem na dostupnost služby pro postižené a lidi, kteří nemohou digitální služby použít).

Musíte všechny přesvědčit, aby používali digitální službu pro splnění 14 bodu Standardu digitální služby.

Jak bod 14 vylepší vaši službu

Motivování lidí, aby používali vaši digitální službu, vám umožní:

  • Ušetřit peníze redukováním počtu lidí, kteří používají ne-digitální kanály, např. call centra
  • Pomoci vašim uživatelům rozvíjet jejich digitální dovednosti
  • Poskytovat lepší asistovanou digitální podporu těm, kteří neumí používat digitální služby sami


Hodnocení alfa verze

Chcete-li splnit bod 14., musíte mluvit o:

  • Vašem plánu pro přechod k více a více digitálním službám
  • Ostatních kanálech, skrze které je vaše služba poskytována
  • Datech, které sbíráte na ostatních kanálech
  • Jak sbíráte data využití služby pro každý kanál
  • Organizacích a skupinách, které pomáhají vašim uživatelům s existujícími digitálními nebo ne-digitálními službami
  • Poznatcích z výzkumu se skutečnými uživateli, demografie uživatelů, postojů, chování a předvoleb kanálů a map cest uživatelů
  • Jak každý kanál splňuje různé uživatelské potřeby
  • Jak jste navrhnuli digitální službu způsobem, který ji dává jasné výhody před ostatními kanály

Hodnocení beta verze

Chcete-li splnit bod 14., obvykle potřebujete:

  • Vysvětlit, jak plánujete přejít k více a více digitální službám v beta verzi
  • Ukázat podklady pro váš plán digitálního přechodu
  • Ukázat týdenní analýzy nebo metriky pro objemy využití napříč kanály
  • Ukázat jak jste se zlepšili v komunikaci s uživateli, na základě poznatků uživatelů
  • Diskutovat data analýzy, která ukazují, jak fungovali vaše nové způsoby komunikace
  • Vysvětlit, jak plánujete propagovat digitální přechod

Hodnocení živé/ostré verze

Chcete-li splnit bod 14., musíte vysvětlit:

  • Váš plán na přechod uživatelů k digitálním službám včetně ročních cílů pro zvyšování digitálního přechodu na dalších 5 let
  • Váš plán na postupné vyřazování ne-digitální kanálů, neboť v příštích 5 letech se zvyšuje počet digitálních služeb
  • Podklady pro váš plán na zvyšování zařazení digitálních služeb a vyřazování ne-digitálních kanálů
  • Objemy využití (a trendy) jednotlivých kanálů

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou s přesvědčením všech o používání vaší digitální služby:

Zjistěte více o: