Jednotné UX: Porovnání verzí
m |
m (→Související návody: clean up) |
||
Řádek 35: | Řádek 35: | ||
Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou vytvořit konzistentní uživatelskou zkušenost s GOV.CZ: | Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou vytvořit konzistentní uživatelskou zkušenost s GOV.CZ: | ||
+ | [[Kategorie:Standard digitální služby]] |
Verze z 19. 7. 2018, 16:24
Obsah
13. Zajistěte konzistentní uživatelskou zkušenost s GOV.UK
Vybudujte službu, která je konzistentní s uživatelskou zkušeností zbytku GOV.CZ, včetně designových vzorů a průvodcem stylu.
Musíte vytvořit uživatelskou zkušenost v souladu s GOV.CZ pro splnění 13 bodu Standard digitální služby.
Jak bod 13 vylepší vaši službu
Použití stejného jazyka a designu jako pro zbytek GOV.CZ znamená:
- Uživatelé důvěřují službám GOV.CZ, protože rozpoznávají styl
- Nemusíte stavět něco zcela nového, abyste šetřili čas a mohli se zaměřit na jedinečné části vaší služby
- Používáte vzory a styl, které jsou založeny na datovém a uživatelském výzkumu
Jak budete hodnoceni
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
Chcete-li projít hodnocením alfa, beta a živé/ostré verze, obvykle budete potřebovat:
- Vysvětlit, jak váš team zahrnul designery, obsahové designery a frontend vývojáře
- Ukázat, že máte startovní a konečnou stránku na GOV.CZ a že obě jsou optimalizované pro uživatele
- Vysvětlete, jak služba použila vzory designu, frontend nástroje a elementy z GOV.CZ
Chcete-li projít hodnocením beta a živé/ostré verze, budete muset také ukázat, že:
- Služba je responsivní a funguje na mobilních zařízeních
- Hlavička a zápatí se shodují se stylem GOV.CZ
Vysvětlete vývoj vaší služby
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
Související návody
Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou vytvořit konzistentní uživatelskou zkušenost s GOV.CZ: