Sbírejte provozní data: Porovnání verzí
m (→Související návody: clean up) |
m (→15. Shromažďujte data o výkonu) |
||
Řádek 4: | Řádek 4: | ||
Musíte shromažďovat data o výkonu pro splnění 15 bodu [[Standard digitální služby|Standardu digitální služby]]. | Musíte shromažďovat data o výkonu pro splnění 15 bodu [[Standard digitální služby|Standardu digitální služby]]. | ||
+ | |||
+ | Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení výdajů na službu]]. | ||
== Jak bod 15 vylepší vaši službu == | == Jak bod 15 vylepší vaši službu == |
Verze z 3. 8. 2018, 11:18
Obsah
15. Shromažďujte data o výkonu
Používejte nástroje pro analýzu, které shromažďují data o výkonu. Pomocí těchto dat můžete analyzovat úspěšnost služby a převést je na funkce a úkoly pro další fázi vývoje.
Musíte shromažďovat data o výkonu pro splnění 15 bodu Standardu digitální služby.
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu.
Jak bod 15 vylepší vaši službu
Sběr dat o výkonu znamená, že můžete neustále vylepšovat vaši službu:
- Zjištěním silných a slabých stránek
- Použitím dat jako opory pro zlepšení, které vytváříte
- Zjistění chování uživatelů
Co je potřeba udělat
Chcete-li naplnit bod 15. pro alfa, beta a živou verzi, obvykle budete potřebovat:
- Vysvětlit, jak jste se rozhodli, která data budete shromažďovat, kde je budete potřebovat shromažďovat, odkud a jak je budete shromažďovat v závislosti na velikosti projektu a typu služby
- Ukázat, že máte průběžný plán pro analýzu výkonnosti a někoho v týmu odpovědného za identifikaci údajů, které lze provést během alfa verze, včetně asistované digitální podpory
- Ukázat, že jste použili kvalitativní a kvantitativní data ke zlepšení, abyste porozuměli potřebám uživatelů a identifikovali oblasti ke zlepšení
- Vysvětlit, jak jste vybrali vhodné nástroje pro analýzu dat
- Ujistit se, že jste vyřešili otázky bezpečnosti a ochrany osobních údajů
- Vysvětlit, jak jste mapovali uživatelské cesty ve službě a sledovali jste je k identifikaci dokončených úloh a oblastí se špatnými výsledky
- Ukázat, jak měříte asistovanou digitální podporu
- Vysvětlit příběh dalšího uživatele ve spojení s analýzou výkonnosti
- Ukázat, že jste diskutovali o úvodní stránce a stránky se zpětnou vazbou (u beta hodnocení)
Chcete-li projít hodnocením beta a živé verze, musíte obvykle ukázat, jak budete od uživatelů získávat zpětnou vazbu během jejich uživatelské cesty a po ní.
Vysvětlete vývoj vaší služby
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
Související návody
Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou sbírat data o výkonu:
- Using data to improve your service: an introduction
- Choosing digital analytics tools
- Measuring digital take-up
- Measuring user satisfaction
- Measuring cost per transaction
- Measuring completion rate
- Sharing data on the Performance Platform
Zjistěte více o hodnocení služeb.