Motivujte k digitálním službám: Porovnání verzí
m (→Související návody: clean up) |
m (→14. Motivujte uživatele, aby používali digitální službu) |
||
Řádek 4: | Řádek 4: | ||
Musíte všechny přesvědčit, aby používali digitální službu pro splnění 14 bodu [[Standard digitální služby#14._Motivujte_k_pou.C5.BE.C3.ADv.C3.A1n.C3.AD_digit.C3.A1ln.C3.ADch_slu.C5.BEeb|Standardu digitální služby]]. | Musíte všechny přesvědčit, aby používali digitální službu pro splnění 14 bodu [[Standard digitální služby#14._Motivujte_k_pou.C5.BE.C3.ADv.C3.A1n.C3.AD_digit.C3.A1ln.C3.ADch_slu.C5.BEeb|Standardu digitální služby]]. | ||
+ | |||
+ | Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení výdajů na službu]]. | ||
== Jak bod 14 vylepší vaši službu == | == Jak bod 14 vylepší vaši službu == |
Verze z 3. 8. 2018, 11:18
Obsah
14. Motivujte uživatele, aby používali digitální službu
Vyzvěte všechny uživatele, aby používali digitální službu (v případě potřeby s asistovanou digitální podporou). Mějte připravený i plán na postupné ukončení ne-digitálních kanálů a služeb (samozřejmě s ohledem na dostupnost služby pro postižené a lidi, kteří nemohou digitální služby použít).
Musíte všechny přesvědčit, aby používali digitální službu pro splnění 14 bodu Standardu digitální služby.
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu.
Jak bod 14 vylepší vaši službu
Motivování lidí, aby používali vaši digitální službu, vám umožní:
- Ušetřit peníze redukováním počtu lidí, kteří používají ne-digitální kanály, např. call centra
- Pomoci vašim uživatelům rozvíjet jejich digitální dovednosti
- Poskytovat lepší asistovanou digitální podporu těm, kteří neumí používat digitální služby sami
Hodnocení alfa verze
Chcete-li splnit bod 14., musíte mluvit o:
- Vašem plánu pro přechod k více a více digitálním službám
- Ostatních kanálech, skrze které je vaše služba poskytována
- Datech, které sbíráte na ostatních kanálech
- Jak sbíráte data využití služby pro každý kanál
- Organizacích a skupinách, které pomáhají vašim uživatelům s existujícími digitálními nebo ne-digitálními službami
- Poznatcích z výzkumu se skutečnými uživateli, demografie uživatelů, postojů, chování a předvoleb kanálů a map cest uživatelů
- Jak každý kanál splňuje různé uživatelské potřeby
- Jak jste navrhnuli digitální službu způsobem, který ji dává jasné výhody před ostatními kanály
Hodnocení beta verze
Chcete-li splnit bod 14., obvykle potřebujete:
- Vysvětlit, jak plánujete přejít k více a více digitální službám v beta verzi
- Ukázat podklady pro váš plán digitálního přechodu
- Ukázat týdenní analýzy nebo metriky pro objemy využití napříč kanály
- Ukázat jak jste se zlepšili v komunikaci s uživateli, na základě poznatků uživatelů
- Diskutovat data analýzy, která ukazují, jak fungovali vaše nové způsoby komunikace
- Vysvětlit, jak plánujete propagovat digitální přechod
Hodnocení živé/ostré verze
Chcete-li splnit bod 14., musíte vysvětlit:
- Váš plán na přechod uživatelů k digitálním službám včetně ročních cílů pro zvyšování digitálního přechodu na dalších 5 let
- Váš plán na postupné vyřazování ne-digitální kanálů, neboť v příštích 5 letech se zvyšuje počet digitálních služeb
- Podklady pro váš plán na zvyšování zařazení digitálních služeb a vyřazování ne-digitálních kanálů
- Objemy využití (a trendy) jednotlivých kanálů
Vysvětlete vývoj vaší služby
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
Související návody
Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou s přesvědčením všech o používání vaší digitální služby:
Zjistěte více o: