Vytvořte multidisciplinární tým: Porovnání verzí

m (3. Mějte multidisciplinární tým)
m (Jak budete hodnoceni)
(Značka: editace z VisualEditoru)
Řádek 22: Řádek 22:
 
Chcete-li projít hodnocením v alfa, beta a živé/ostré verzi, musíte obvykle:
 
Chcete-li projít hodnocením v alfa, beta a živé/ostré verzi, musíte obvykle:
  
*Popsat dodavatelský tým – je třeba zaměstnávat lidi v následujících úlohách: vlastník služby, produktový manažer, správce doručení, technický architekt, asistent digitálního vedení, návrhář, uživatelský výzkumník, vývojář, návrhář obsahu, inženýr webu, výkonový analytik, front end-developer
+
*Popsat tým (interní i od externího dodavatele). Je třeba zaměstnávat lidi v následujících úlohách:  
 +
**service owner,  
 +
**product manager,  
 +
**technical architect,  
 +
**enterprise architect,  
 +
**assisted digital lead,  
 +
**designer,  
 +
**user researcher,  
 +
**developer,  
 +
**content designer, copywriter,
 +
**web operations engineer,  
 +
**performance analyst,
 +
**front-end developer
 
*prokažte, že máte majitele služby s vědomostmi a schopností provádět každodenní rozhodování o zlepšení služby
 
*prokažte, že máte majitele služby s vědomostmi a schopností provádět každodenní rozhodování o zlepšení služby
 
*ukažte, že máte nejméně jednoho pracovníka pro uživatelský výzkum pracujícího nejméně 3 dny v týdnu
 
*ukažte, že máte nejméně jednoho pracovníka pro uživatelský výzkum pracujícího nejméně 3 dny v týdnu

Verze z 8. 2. 2019, 13:34

3. Mějte multidisciplinární tým

Vytvořte udržitelný multidisciplinární tým, který může navrhnout, postavit a provozovat službu vedenou vhodně kvalifikovaným, zkušeným majitelem služby s rozhodovací pravomocí.

Musíte mít multidisciplinární tým pro splnění 3 bodu Standardu digitální služby.

Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu a v rámci hodnocení služby.

Jak bod 3 vylepší vaši službu

Multidisciplinární tým vám pomůže:

  • Budovat službu
  • Neustále se zlepšovat na základě potřeb uživatelů
  • Rychle přijímat rozhodnutí
  • Udržet důležité know-how v úřadě a nevyvádět ho k externím subjektům

Jak budete hodnoceni

Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.

Chcete-li projít hodnocením v alfa, beta a živé/ostré verzi, musíte obvykle:

  • Popsat tým (interní i od externího dodavatele). Je třeba zaměstnávat lidi v následujících úlohách:
    • service owner,
    • product manager,
    • technical architect,
    • enterprise architect,
    • assisted digital lead,
    • designer,
    • user researcher,
    • developer,
    • content designer, copywriter,
    • web operations engineer,
    • performance analyst,
    • front-end developer
  • prokažte, že máte majitele služby s vědomostmi a schopností provádět každodenní rozhodování o zlepšení služby
  • ukažte, že máte nejméně jednoho pracovníka pro uživatelský výzkum pracujícího nejméně 3 dny v týdnu
  • vysvětlete, jak oddělení klíčových rolí v týmu znamená, že nikdo nevykonává více rolí najednou

Také potřebujete:

  • ukázat, že chápete, kde se v týmu mohou objevit mezery a jak je vyplnit
  • vysvětlit svůj plán přenosu znalostí a dovedností od dodavatelů ke stálým zaměstnancům
  • ukázat, že ve vašem týmu je osoba, která je zodpovědná za testy uživatelů a testy použitelnosti
  • ukažte, že budete mít tým, který může pokračovat ve zlepšování služby poté, co bude uvedena do ostrého provozu
  • ukažte, že tým plně rozumí službě poté, co byla uvedena do provozu

Pouze při hodnocení živé/ ostré verze musíte vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Zjistěte více o: