Vytvořte multidisciplinární tým: Porovnání verzí
m (→3. Mějte multidisciplinární tým) |
m (→Jak budete hodnoceni) (Značka: editace z VisualEditoru) |
||
Řádek 22: | Řádek 22: | ||
Chcete-li projít hodnocením v alfa, beta a živé/ostré verzi, musíte obvykle: | Chcete-li projít hodnocením v alfa, beta a živé/ostré verzi, musíte obvykle: | ||
− | *Popsat | + | *Popsat tým (interní i od externího dodavatele). Je třeba zaměstnávat lidi v následujících úlohách: |
+ | **service owner, | ||
+ | **product manager, | ||
+ | **technical architect, | ||
+ | **enterprise architect, | ||
+ | **assisted digital lead, | ||
+ | **designer, | ||
+ | **user researcher, | ||
+ | **developer, | ||
+ | **content designer, copywriter, | ||
+ | **web operations engineer, | ||
+ | **performance analyst, | ||
+ | **front-end developer | ||
*prokažte, že máte majitele služby s vědomostmi a schopností provádět každodenní rozhodování o zlepšení služby | *prokažte, že máte majitele služby s vědomostmi a schopností provádět každodenní rozhodování o zlepšení služby | ||
*ukažte, že máte nejméně jednoho pracovníka pro uživatelský výzkum pracujícího nejméně 3 dny v týdnu | *ukažte, že máte nejméně jednoho pracovníka pro uživatelský výzkum pracujícího nejméně 3 dny v týdnu |
Verze z 8. 2. 2019, 13:34
Obsah
3. Mějte multidisciplinární tým
Vytvořte udržitelný multidisciplinární tým, který může navrhnout, postavit a provozovat službu vedenou vhodně kvalifikovaným, zkušeným majitelem služby s rozhodovací pravomocí.
Musíte mít multidisciplinární tým pro splnění 3 bodu Standardu digitální služby.
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu a v rámci hodnocení služby.
Jak bod 3 vylepší vaši službu
Multidisciplinární tým vám pomůže:
- Budovat službu
- Neustále se zlepšovat na základě potřeb uživatelů
- Rychle přijímat rozhodnutí
- Udržet důležité know-how v úřadě a nevyvádět ho k externím subjektům
Jak budete hodnoceni
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
Chcete-li projít hodnocením v alfa, beta a živé/ostré verzi, musíte obvykle:
- Popsat tým (interní i od externího dodavatele). Je třeba zaměstnávat lidi v následujících úlohách:
- service owner,
- product manager,
- technical architect,
- enterprise architect,
- assisted digital lead,
- designer,
- user researcher,
- developer,
- content designer, copywriter,
- web operations engineer,
- performance analyst,
- front-end developer
- prokažte, že máte majitele služby s vědomostmi a schopností provádět každodenní rozhodování o zlepšení služby
- ukažte, že máte nejméně jednoho pracovníka pro uživatelský výzkum pracujícího nejméně 3 dny v týdnu
- vysvětlete, jak oddělení klíčových rolí v týmu znamená, že nikdo nevykonává více rolí najednou
Také potřebujete:
- ukázat, že chápete, kde se v týmu mohou objevit mezery a jak je vyplnit
- vysvětlit svůj plán přenosu znalostí a dovedností od dodavatelů ke stálým zaměstnancům
- ukázat, že ve vašem týmu je osoba, která je zodpovědná za testy uživatelů a testy použitelnosti
- ukažte, že budete mít tým, který může pokračovat ve zlepšování služby poté, co bude uvedena do ostrého provozu
- ukažte, že tým plně rozumí službě poté, co byla uvedena do provozu
Pouze při hodnocení živé/ ostré verze musíte vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
Vysvětlete vývoj vaší služby
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
Související návody
Zjistěte více o: