Vytvořte multidisciplinární tým

Verze z 9. 7. 2018, 10:42, kterou vytvořil Michal (diskuse | příspěvky) (Založena nová stránka s textem „= 3. Mějte multidisciplinární tým = Vytvořte udržitelný multidisciplinární tým, který může navrhnout, postavit a provozovat službu vedenou…“)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

3. Mějte multidisciplinární tým

Vytvořte udržitelný multidisciplinární tým, který může navrhnout, postavit a provozovat službu vedenou vhodně kvalifikovaným, zkušeným majitelem služby s rozhodovací pravomocí.

Musíte mít multidisciplinární tým pro splnění 3 bodu standardu digitální služby.

Jak bod 3 vylepší vaši službu

Multidisciplinární tým vám pomůže:

  • Budovat službu
  • Neustále se zlepšovat na základě potřeb uživatelů
  • Rychle přijímat rozhodnutí
  • Udržet důležité know-how v úřadě a nevyvádět ho k externím subjektům

Jak budete hodnoceni

Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.

Chcete-li projít hodnocením v alfa, beta a živé/ostré verzi, musíte obvykle:

  • Popsat dodavatelský tým – je třeba zaměstnávat lidi v následujících úlohách: vlastník služby, produktový manažer, správce doručení, technický architekt, asistent digitálního vedení, návrhář, uživatelský výzkumník, vývojář, návrhář obsahu, inženýr webu, výkonový analytik, front end-developer
  • prokažte, že máte majitele služby s vědomostmi a schopností provádět každodenní rozhodování o zlepšení služby
  • ukažte, že máte nejméně jednoho pracovníka pro uživatelský výzkum pracujícího nejméně 3 dny v týdnu
  • vysvětlete, jak oddělení klíčových rolí v týmu znamená, že nikdo nevykonává více rolí najednou

Také potřebujete:

  • ukázat, že chápete, kde se v týmu mohou objevit mezery a jak je vyplnit
  • vysvětlit svůj plán přenosu znalostí a dovedností od dodavatelů ke stálým zaměstnancům
  • ukázat, že ve vašem týmu je osoba, která je zodpovědná za testy uživatelů a testy použitelnosti
  • ukažte, že budete mít tým, který může pokračovat ve zlepšování služby poté, co bude uvedena do ostrého provozu
  • ukažte, že tým plně rozumí službě poté, co byla uvedena do provozu

Pouze při hodnocení živé/ ostré verze musíte vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Zjistěte více o: