Zvolte výkonnostní kritéria
16. Zvolte výkonnostní kritéria služby
Identifikujte výkonnostní kritéria (ukazatele výkonu, KPI) pro službu, včetně čtyř povinných klíčových ukazatelů výkonu (KPI) definovaných ve standardu. Vytvořte měřítko pro každou metriku a vytvořte plán, který umožní zdokonalení.
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu a v rámci hodnocení služby.
Obsah
Jak bod 16 vylepší vaši službu
Nastavením ukazatelů výkonu vám umožňuje neustále zlepšovat své služby:
- Zjistíte silné a slabé stránky
- Použitím dat jako opory pro zlepšení, které vytváříte
- Umožníte porovnání výkonnosti služby v čase a jejich trendy
Co je potřeba udělat
Pro splnění bodu 15. pro alfa, beta a živou verzi, obvykle budete potřebovat vysvětlit:
- Jak jste stanovili výchozí výkon pro starou službu, pokud nějaká byla
- Váš plán na snížení nákladů za transakci nebo ekvivalent, pro neobchodní uživatelské cesty
- Váš plán k zvýšení spokojenosti uživatelů
- Váš plán ke zvýšení míry dokončování transakcí nebo ekvivalent pro neobchodní uživatelské cesty
- Váš plán ke zvyšování využívání digitálních služeb a snížení závislosti na asistované digitální podpoře
Také budete potřebovat vysvětlit:
- Jak jste vyhodnotili potenciál změny kanálů a úroveň asistovaných digitálních služeb, které potřebujete
- Další metriky, které budete měřit, kdy začnete, a jak je budete používat k vylepšení služby
- Kde získáváte data pro své metriky
- Jak jste stanovili analytický balíček pro shromažďování dat o cestách uživatelů
- Jak jste se ujistili, že se všechny zúčastněné strany aktivně podílejí na propagaci nebo podpoře digitálního poskytování nové služby
- Jak budete sledovat, zda se lidé přesouvají z používání offline služby na online služby (pouze hodnocení beta verze)
Vysvětlete vývoj vaší služby
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
Související návody
Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou identifikovat ukazatele výkonu:
- Using data to improve your service: an introduction
- Choosing digital analytics tools
- Measuring digital take-up
- Sharing data on the Performance Platform
Zjistěte více o: