Provádějte průběžný uživatelský průzkum
Obsah
2. Provádějte průběžný uživatelský výzkum
Vytvořte si plán pro průběžné testování uživatelů a testování použitelnosti, abyste neustále dostávali zpětnou vazbu od uživatelů, vedoucí ke zlepšení služby.
Musíte neustále provádět uživatelský výzkum pro splnění 2 bodu Standardu digitální služby.
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu a v rámci hodnocení služby.
Jak bod 2 vylepší vaši službu
Neustále provádět uživatelský výzkum znamená:
- Kontrolovat službu, zda pomáhá uživatelům provádět úlohy, které potřebují
- Neustále zlepšovat službu na základě potřeb uživatelů
Jak budete hodnoceni
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
Alfa verze
Chcete-li projít hodnocením alfa verze, obvykle musíte vykázat:
- Jak bude vypadat vaše soukromá beta verze a jak budete využívat vaše nápady k vylepšení služby
- Můžete zaplatit za testování uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu služby a po jejím dokončení
- Jak často budete provádět testy týkající se výzkumu a použitelnosti a jak budete používat výsledky ke zlepšení návrhu služby
- Uživatelský výzkumný plán pro soukromou beta verzi a plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré verze služby
Beta a živá/ostrá verze
Chcete-li projít hodnocením beta a ostré verze, obvykle musíte vykázat:
- Můžete zaplatit za testy uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu služby a budete moci platit po tom, co je služba dokončena
- Jak často budete provádět testy výzkumu a použitelnosti a jak výsledky ovlivní způsob, jakým navrhujete službu
- Uživatelský výzkumný plán služby v příští fázi a plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré služby
- Jak jste provedli uživatelský výzkum s lidmi, kteří potřebovali přístupnost od okamžiku, kdy jste začali designovat službu
- Jak jste službu testovali s uživateli, kteří potřebují asistovanou digitální podporu
- Jak používáte analýzy dat ve vašem uživatelském výzkumném plánu služby
- problémy, které jste zjistili při testování a jak jste je vyřešili
- problémy, které jste nemohli vyřešit v beta verzi a jak s nimi budete pracovat ve veřejné beta verzi
Vysvětlete vývoj vaší služby
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
Související návody
Zjistěte více o: