Použijte agilní metody

Verze z 10. 2. 2019, 14:38, kterou vytvořil Michal (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

4. Použijte agilní metody

Vybudujte svou službu pomocí agilních, iteračních a uživatelsky orientovaných metod. Agilní metody pomáhájí snadnému zajištění uživ.potřeb, vytvořit jednoduchou a snadno použitelnou službu.

Musíte použít agilní metody pro splnění 4 bodu Digitálních standardů služeb.

Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu a v rámci hodnocení služby.

Jak bod 4 vylepší vaši službu

Užití agilních metod vám pomůže vybudovat službu, která:

  • Naplní potřeby vašich uživatelů
  • Je pro lidi snadno a jednoduše použitelná
  • Může být jednoduše změněna, např. pokud se změní vládní politika, zákony nebo technologie
  • Může se neustále zlepšovat, např. na základě zpětné vazby uživatelů
  • Stojí méně a je více odpovědná
  • Snižuje riziko závislosti na jednom dodavateli
  • Snižuje riziko velkých a drahých chyb

Jak budete hodnoceni

Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.

Chcete-li projít hodnocením alfa, beta a živé/ostré verze, musíte obvykle:

  • Vysvětlit, jak pracujete agilním způsobem, pomocí agilních nástrojů a technik a jak budete pokračovat v činnosti, když je služba aktivní
  • Vysvětlit, jak jste vy a váš tým přezkoumali a opakovali způsoby, jakými pracujete na řešení problémů
  • Vysvětlit, jak váš tým používá agilní nástroje a techniky k vzájemné komunikaci
  • Uvést příklad toho, jak tým reagoval na testování uživatelů a testování použitelnosti
  • Ukázat, že řízení je agilní, založené na jasných a měřitelných cílech a má jasné zaměření na řízení změn a rizika v reálném čase

Také budete muset prodiskutovat:

  • Možnosti návrhu, které jste zkoumali pro váš prototyp, a důvody, proč jste některé z nich vyřadili
  • Jak se návrh služby časem změnil kvůli tomu, co jste zjistili v uživatelském průzkumu
  • Možnosti návrhu, nad kterými uvažujete pro asistovanou digitální podporu
  • Jakékoliv problémy, které jste zjistili ve výzkumu, které budete muset vyřešit pro navržení služby a jak je plánujete vyřešit

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Zjistěte více o: